Cara Mengenali MADU ASLI

Sunday 27 March 2016

Selalu Mandi Pagi?


Siapa tak pernah mandi? Sudah pasti semua pernah walaupun hanya mandi seminggu sekali seperti mereka yang berada di tempat sejuk giler tuuu. Mandi pagi banyak kelebihan, yang antara lain pasti hilangkan bau badan kamu orang yang sangat berbau tuuu. Kelebihan lain seperti:
1. Kurangkan stress anda. Mandi pagi2 buatkan badan dan tubuh kita sangat segar walaupun pagi2 ni sejuknya bukan kepalang. Tiap kita pasti ada stress, kadang-kadang di rumah dengan anak-anak, jem di jalan pun stresss, di tempat kerja lagi laa. Apa pun cuba mandi pagi, in sha’ Allah mengurangkan stress anda.
2. Merangsangkan hormone testoteron anda jika mandi awal pagi. Maksudnya tahap kesuburan lelaki boleh ditambah baik. Walaupun anda minum tongkat ali dan bermacam tongkat lagi, namun setting amalan harian anda boleh bantu naikkan kesihatan anda juga.
3. Anda mudah keguguran rambut? Jangan risau dengan mandi pagi, faedahnya juga dapat rawat akar rambut dan meningkatkan kesihatan rambut anda. Di samping pakai minyak kelapa dara, kelapa teruna ker, minyak zaitun ker, minyak masak ker, anda boleh tambahkan kekuatan akar rambut anda juga.
Selepas mandi boleh mulakan hari anda dengan MADU MELETOP!!!
Mulakan dengan Bismillah, Selawat 3 kali dan diikuti dengan NIAT pengambilannya.
Klik sini untuk mengenali keaslian Golden Honey-->>
http://on.fb.me/1VwwrB9
Madu Meletup, Putera Jaya, Kota Kinabalu
019.710.5797.

No comments:

Post a Comment

Post