Cara Mengenali MADU ASLI

Sunday 27 March 2016

Kejayaan Golden Honey Marketing

Di bawah kata-kata Founder Golden Honey:
Assalamualaikum semua Jutawan di luar sana,
Saya ingin berkongsi Kisah Kejayaan saya sebagai CEO & Founder Golden Honey Marketing Sdn Bhd di Metro Ahad 21 Oktober 2012 M/s 24.
Terima Kasih Kepada Mentor Dr Azizan Osman & Richworks Group Of Company memberi peluang kepada Golden Honey untuk menjadi penaja Bersama dalam Seminar Jutawan Industri kali ini.
Saya bersyukur kerana saya dapat apa yang saya impikan ketika RKMJ Febuari 2012. Saya dapat bersama Dr Azizan Osman dalam NLKO pada 20 Oktober 2012.
Yang Pastinya Golden Honey bukan sahaja Madu 100% asli yang paling istimewa adalah ia adalah 'Madu Meletup'.
Terima Kasih semua.. Syukur Allah...Mesti Kaya & Berjaya!

No comments:

Post a Comment

Post