Cara Mengenali MADU ASLI

Sunday 27 March 2016

Insan Tersayang Menghidap Kencing Manis (Diabetec Mellitus)?

Wajib anda ketahui, penyakit kencing manis boleh berlaku tanpa mengira usia. Selalunya terjadi kepada,Ibu yang mengandung, bayi & orang dewasa/berusia lebih senang memilikinya disebabkan faktor keturunan, pemakanan, gaya hidup yang kurang sihat ( tidak bersenam ).
Berdasarkan pengalaman, majoriti yang mempunyai penyakit ini dikategorikan sebagai pesakit yang degil. Kerana, walaupun sudah didiagnoskan mempunyai penyakit kencing manis, pengawalan pemakanan dan pengambilan ubatan boleh dikatakan tidak diendahkan.
Untuk memiliki penyakit kencing manis adalah memakan masa yang sangat lama. Mustahil, dengan hanya minum Golden Honey 1 Botol 400gram dapat menghilangkan penyakit yang sekian lama di dalam tubuh badan, sedangkan pengambilan madu tetap berterusan tetapi, pengawalan pemakanan hanya berkurang 10% sahaja.
Gula & susu pekat wajib dikurangkan, gantikan madu sebagai gula untuk makanan dan minuman harian anda.
Cara pengambilan yang baik adalah, 2 sudu 3x sehari. Boleh diambil madu sahaja atau campurkan dengan 1sudu tea serbuk kayu manis ( sekali sehari, pada waktu pagi), petang dan malam ambil madu sahaja. Miliki 3 botol 400gram dengan harga istimewa dari Booster..Bertenaga Semula.
Madu mengandungi gula yang berbentuk glukosa, fruktosa dan sukrosa yang kadarnya hampir 90%. Fruktosa tidak memerlukan insulin untuk diubah menjadi glikogen, sehingga selamat dimakan/minum oleh pesakit yang mengalami penyakit kencing manis. Oleh kerana itu, pesakit kencing manis akan mendapat tenaga dalam bentuk glikogen bagi tubuhnya.
Nak tahu keaslian madu, klik di bawah;
http://on.fb.me/1VwwrB9
Booster..Bertenaga Semula
Pakar Madu Meletup Puterajaya Kota Kinabalu
Whatsapp 019.710.5797

No comments:

Post a Comment

Post