Cara Mengenali MADU ASLI

Wednesday 6 April 2016

Atasi risau anda di tempat kerja baru



Pernah anda rasa takut dan risau ketika menjejakkan kaki hari pertama di tempat kerja? Pasti macam-macam bermain difikiran anda. Malunya nak jumpa kawan baru. Apa topik nak sembang nanti? Bos ok ker? Kalau bos marah macam mana? Semua persoalan ini berkaitan cara kita menguruskan minda kita sama ada positif atau negatif.
Kita patut menjadi diri kita sendiri dengan menguruskan minda ke arah yang positif sahaja. Bagaimana caranya? Hanya dengan berimaginasi. Pernah tak lihat album gambar anda? Jika anda lihat situasi dan suasana wajah keluarga tersenyum ketika bercuti di luar negara, pasti hati  dan minda anda gembira juga. Jika melihat gambar insan yang sudah pergi dahulu meninggalkan kita, sedih dan sayu menyelubungi minda kita (sedekahkan al-fatihah buat mereka).

Tindakan ini jelas memberikan solusi buat minda hebat kita kurniaan Ilahi, kita yang memberikan gambaran minda yang gembira atau sedih. Tepuk dada tanya diri anda sendiri. Kemanakah halatuju minda yang nak aku bawa? Kesannya juga sangat  besar terutama dalam melakukan keputusan dan tindakan yang akan dilakukan pada hari itu. Kerja kita lebih berfokus. Kita akan cuba maksimumkan keupayaan kita, namun tetap tidak sedih jika tidak dapat mempersembahkan yang terbaik. Sedikit demi sedikit memperbaiki aspek kelemahan itu dan terus melangkah ke hadapan dengan jayanya.

Selamat mengalami pengalaman di tempat kerjaJ

Kepakaran syarikat kami menyediakan madu tualang 100% asli yang mempunyai kualiti no. 1 terbaik Asia untuk para guru. Guru yang menikmati madu ini mampu mengembalikan kecergasan badan, menghasilkan idea yang bernas dan kelihatan lebih MUDA. Masalahnya, ramai guru yang memenuhi tubuhnya dengan madu yang TIDAK pasti tahap keaslian sebenar yang menyebabkan wajah cikgu semakin TUA. Kami berikan cikgu peluang untuk BAIKI kesihatan cikgu. Syarikat kami memfokuskan kawasan Kota Kinabalu. 

WHATSAPP ke 019-710 5797 untuk BOOKING stok yang amat terhad.



No comments:

Post a Comment